Welkom op onze reisblog!

20 januari 2019

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    20 januari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Rob:
    Veel plezier.......geniet je suf
  3. Marieke Arts:
    27 januari 2019
    Heel heel heel heel heeel veeeel plezier!!! Geniet en we zijn Erg benieuwd naar jullie verhalen
  4. Annemiek:
    27 januari 2019
    WoW wat een schitterend vooruitzicht! Voor ons bijna 2 jaar geleden dat wij dit onwijs prachtige land bezochten. Ik volg je graag!
  5. Robert:
    27 januari 2019
    Leuk! Veel plezier en als het er mooi is kom ik met Thomas denk ik nog wel ff langs 😁
  6. Jook:
    27 januari 2019
    Heel veel plezier en es voor jou: chill ze🙃
  7. Resi:
    27 januari 2019
    Superleuk voor jullie! Geniet van deze waarschijnlijk prachtige ervaring... veel liefs an Rees
  8. Karlijn:
    27 januari 2019
    Wat leuk dat we jullie kunnen gaan volgen. We wensen jullie een fantastische reis toe en hopen dat jullie je suf gaan genieten!! Veel liefs Karlijn, Noah & Dean
  9. Monique:
    27 januari 2019
    Super leuk. Genieten daar!!
  10. Aukje:
    Dol op reis verhalen. Goede reis en geniet ze! Liefs Aukje
  11. Carolien:
    Lieve Esther, Koen en Moos,
    Wat leuk dat we mee mogen genieten van jullie prachtige reis. Heel veel plezier en heb het goed met elkaar!
    X Martin, Carolien, Renske en Hannah
  12. Eelco:
    28 januari 2019
    Kom, vanuit NY gaan we het ook eens volgen. Erg benieuwd en veel plezier!
  13. Guy:
    28 januari 2019
    Hey kiwi's,
    Geniet van dit prachtige land, mensen en natuur! Veel plezier!!!!
  14. Petra:
    30 januari 2019
    Heel veel plezier samen!! Super gaaf om dit met z’n drieën te doen! En wie weet kom ik tijdens jullie reis ergens nog een paar andere bekenden tegen 😉.
  15. Esther:
    31 januari 2019
    Hoi Es, Koen en Moos, Heel veel plezier! leuk dat we jullie kunnen volgen , we zijn heel benieuwd naar jullie avonturen. Liefs Esther
  16. Elisabeth:
    3 februari 2019
    Hallo Esther, Koen en Moos, ook vanuit Curacao volgen we jullie met heel veel plezier!
    Goede reis!!
  17. Anette:
    4 februari 2019
    Heel veel plezier en adventuur toegewenst
  18. Betty:
    6 februari 2019
    een hele fijne tijd, genieten maar.
  19. Mirjam:
    6 februari 2019
    En al in de zennnnnn modus